Slide background
רשת "דקלים פיזיותרפיה פרטית לכל אחד" הינה מיזם ארצי לפיזיותרפיה פרטית במחירים נוחים מבית "דקל". הרשת מונה 18 מכונים וקליניקות ועשרות מטפלים ברחבי הארץ. מטרת המיזם היא לאפשר לכמה שיותר אנשים נגישות לפיזיותרפיה איכותית ויעילה.
אלישע'ס קונספט הינה גישה מקצועית לטיפול מנואלי מונחה טווחים. בספר מפורטים פרוטוקולים סדורים ומצולמים לבדיקה ולטיפול.
בית הספר לפיזיותרפיה מתקדמת, "דקל אקדמי", הינו מערך קורסים וסדנאות שנבחרו בקפידה, במטרה להעשיר ולקדם את היכולת המקצועית והמנואלית של פיזיותרפיסטים במכון
פיזיותרפיסט טוב יכול במקרים רבים להחזיר את הסובל מפריצת דיסק לתפקוד מלא ללא ניתוח! בדקל יש ניסיון רב בטיפול בפריצות דיסק אשר מנע את הצורך בניתוח. הטיפולים ניתנים בבית או במכון, תלוי בחומרת המצב
טיפול נוירולוגי ניתן לסובלים מפגיעות במערכת העצבים על מנת לשפר את התפקוד היום – יומי (ADL) ולהפחית כאבים. בדקל ניתנים טיפולים לאחר אירוע מוחי (שבץ), פגיעות ראש, פרקינסון, טרשת נפוצה ומחלות נוירולוגיות נוספות.
הצוות בדקל מטפל בהצלחה בכאבי גב, כאבים בצוואר, כאבים בכתף, כאבי ברכיים, כאבי ראש וסחרחורות, כאבי שרירים, כאבי מפרקים וכאבים רבים נוספים
ניתן לקבל טיפול בבית על ידי פיזיותרפיסט פרטי. לאחר ניתוח גדול, מיד לאחר פריצת דיסק או בכל מקרה אחר בו אינך יכול/ה או רוצה לצאת מהבית, אנו נגיע אליך.
ניתוחים: בדקל ניתן טיפול לאחר ניתוחים שונים להפחתת כאבים ולחזרה לתפקוד מלא. ניתוחים הדורשים טיפול אינטנסיבי להחלמה כוללים ניתוח החלפת ברך, ניתוח החלפת ירך, ארטרוסקופיה, ניתוחים לקיבוע שברים, ניתוח פריצת דיסק (דיסקטומי) ועוד. הצוות של דקל יגיע אליכם הביתה לתת טיפול ותמיכה בשלבים הראשונים של השיקום. הטיפול לאחר מכן יתקיים במכון
דיקור רפואי אינו דיקור סיני. מדובר בטכניקה חדשה ויעילה ביותר לטיפול בשרירים תפוסים, בכאבי גב תחתון ועליון, כאבים בצוואר, כאבים בשרירים ובעוד מגוון רחב של בעיות. הטיפול ניתן על ידי פיזיותרפיסטים מומחים לנושא
ד.ק.ל הינה רשת מכוני פיזיותרפיה אשר חורטת על דגלה לספק טיפולי פיזיותרפיה במקצועיות הגבוהה ביותר האפשרית בפריסה גאוגרפית רחבה. לדקל יש 7 סניפים ברחבי הארץ וצוות הפיזיותרפיסטים של דקל מונה 35 פיזיותרפיסטים.
דקל שומרת באופן קפדני על עקרונות לטיפול פיזיותרפיה איכותי, פרטי ואישי המתאים לכל מטופל על פי הצרכים שלו.
בדקל מטפלים פיזיותרפיסטים מהשורה הראשונה, בעלי נסיון רב בטכניקות טיפול שונות ומגוונות אשר מתעדכנים ומביאים שיטות טיפול חדישות מהארץ והעולם ומשלבים אותם בטיפולים במכון. הטיפול בדקל הינו מנואלי (ידני) - כלומר, טיפול אישי תוך שימוש במגע ישיר (בניגוד לטיפולים באמצעות מכשור חשמלי או אולטראסונד) ושיטות טיפוליות הדורשות מיומנות גבוהה מהצוות המטפל. השימוש בטכניקות אחרות (חשמליות) הינו כהשלמה בלבד במקרה הצורך.
הפיזיותרפיסטים בדקל מתמחים בסוגים שונים של בעיות. בעיות כגון: פריצת דיסק, בצקת, סחרחורת, עקמת, לסת כאובה ועוד.... כל מטופל שפונה אל המכון יגיע אל הפיזיותרפיסט הפרטי אשר מומחה לטיפול בבעיה ממנה הוא סובל .

לדקל הסכמי מימון עם קופות החולים וחברות הביטוח.