פיזיותרפיה בבית, טיפול בתנאים שלכם

כאבים כרוניים זה דבר שאין לקחת כמובן מאליו. מי שסובל מכאבים עליו לגשת מיד לרופא ולברר ממה נובע הכאב. לאחר הגילוי והטיפול, הרופא ישלח את מטופליו לפיזיותרפיה בכדי להשתקם ולחזור לפעילות חיי היום-יום.

מרבית האנשים המבוגרים מתקשים להגיע למקומות מרוחקים בהם ממוקמים מרכזי הפיזיותרפיה. לאנשים אלה עדיף לקבל טיפול פיזיותרפיה בבית. אין ספק שהבית הוא מקום מקדשם של מרבית האנשים, בו הם מרגישים הכי בנוח ובמלוא הרוגע.

בעוד שבמרכזים הרפואיים יש תורים אדירים וצריך לשבת ולחכות עד שיגיע זמנכם, פיזיותרפיה בבית מאפשרת לכם להירגע בביתכם, בתנאים שלכם ובנוחות המירבית שאתם כה רגילים אליה.

אדם שעבר ניתוח וכעת זקוק לשיקום פיזיותרפי יתקשה להגיע למרכז הרפואי בעיר מגוריו. הכאבים יגבילו אותו ורק ההליכה או הנסיעה לשם עלולה להפוך את חווית הפיזיותרפיה לגיהינום.

יש האומרים שאנשים מאד רוצים לישון אחרי טיפול מרגיע וששינה אחרי טיפול עוזרת להתחדשות תאי הגוף והתאוששות מהירה יותר של האזורים המשתקמים.

פיזיותרפיה בבית מאפשרת למשתקם לחסוך את הנסיעות ולקבל את הטיפול - ישר ולעניין. המטפל מגיע לבית הלקוח, מדבר איתו, מרגיע ואז ניגש לעבודה. בנוסף לחוויה המרגיעה והתנאים הביתיים הנוחים, פיזיותרפיה בבית הופכת את זה לחוויה אינטימית ואישית. המשתקם והמטפל יכולים לשוחח במהלך הטיפול על חייהם האישיים והמטופל אפילו לא ירגיש והטיפול כבר יסתיים. כעת, במקום לבזבז זמן על נסיעה הביתה, המטופל יכול להמשיך לשכב על מיטתו בעוד שהמטפל עוזב ואפילו לישון.

אין ספק שפיזיותרפיה בבית יכולה לסייע למטופלים להשתקם במהירות רבה יותר בזכות התנאים המרגיעים והנוחים של הבית.