פיזיותרפיה בבית עם ד.ק.ל

דקל

דקל פיזיותרפיה היא רשת הותיקה בארץ בתחומה. עם למעלה מ-30 מטפלים מוסמכים ומקצועיים שמגיעים אליכם למטרת פיזיותרפיה בבית. הטיפול של דקל מומלץ מאד וטלפונים של לקוחות רבים יכולים לאשר זאת.

פיזיותרפיה בבית

אין מילים לתאר כמה חשובה היא פיזיותרפיה בבית. לקוחות רבים, בין אם פצועים או לאחר ניתוח או כאלה הזקוקים לשיקום דחוף, צריכים את הטיפול הביתי ולא יכולים בלעדיו.

שיקום

אדם המנסה להשתקם לאחר פציעת ברך חמורה לא יכול להרשות לעצמו ללכת עד סניף הפיזיותרפיה במרכז העיר. אין כל צל של ספק שפיזיותרפיה בבית תקל עליו בדרכים שלא ניתן לתאר.

טיפול ידני

הטיפול בדקל הינו ידני, בלי כל המכשירים למיניהם. החיבור בין המטפלים למטופלים הוא אישי וחם. כל מטופל זוכה במגע יד עדין ויחס אדיב ומקצועי מצוות המטפלים.

סוגי טיפולים

פיזיותרפיה בבית עם המטפלים של דקל פותרת כל בעיה אפשרית – החל מפריצות דיסק, בעיות במפרקי לסת, בצקות וכאבי ראש, עקמת בעמוד השדרה, כאבי מפרקים, כאבים בגידים, רצועות ושרירים (כולל טיפולים מיוחדים לספורטאיים).

בעיות נוירולוגיות

ולא רק זה, דקל פיזיותרפיה בבית מעניקה טיפול לאנשים עם בעיות נוירולוגיות – פרקינסון, טרשת נפוצה, פגיעות ראש ושבץ מוחי. מטפלים רבים לא יכולים לעזור לאנשים אלה, אך בדקל ידועים בזכות הסיוע הרב שהם מעניקים למטופלים עם בעיות נוירולוגיות.

אין מילים לתאר כמה המטפלים של דקל מאירים את עולמם של המטופלים שלהם כשהם מגיעים לטיפול פיזיותרפיה בבית. אז אם גם אתם רוצים לנסות, התקשרו לטלפון 03-9626682.